yes ik krijg en ipod ben mega blij men vader zij dat ik em vandaag zou krijgen maar hij had het as verassing gistrin gekocht ik ben zo blij maar over stardoll nog en paar weeken .
dan komt miss.stardoll world der aan hahaha kan niet wachten
ik vind allen het haar vanaf 1250 mooi de andre nit iedereen
zeb ijgen mening tog
moet je zien weetje en keertje in de winkel heb ik deze kleuren gezien van hun bank mega oii maar als lippen stift grappig




